Site Search   TV Channel 1  Add this Player to my Google page. Add this Player to your MySpace page or personal website.
 Videos   Songs   Blogs   Forums   Podcast 

Search:

Type: Posts; User: Sneaky

Page 1 of 11 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Thread: Que Diablos?

    by Sneaky
    Replies
    3
    Views
    1,235

    Que Diablos?

    Where the hell is everyone? I know I'm not the only one who hasn't stopped listening to electronic music... Someone has to be out there to talk to me... Mark? Marian? Eric?




    ... Anyone...
  2. Thread: Save Me!

    by Sneaky
    Replies
    17
    Views
    1,749

    You love the dance, NoirTech... Admit it. I...

    You love the dance, NoirTech... Admit it.

    I haven't been on the search for any female contact while here. (Since my Fience left a while ago, I haven't cared.) So here I am, on base... We shot...
  3. Thread: Save Me!

    by Sneaky
    Replies
    17
    Views
    1,749

    Actually... That was Freeman and Roby. I'm the...

    Actually... That was Freeman and Roby. I'm the ninja getting choked out (And the first one getting danced)
  4. Thread: Save Me!

    by Sneaky
    Replies
    17
    Views
    1,749

    Still found nothing to do. I've filled up a full...

    Still found nothing to do. I've filled up a full book of drawings, wrote a story about a monkey who went blind and killed a turtles and its family then was crucified on a caffeine molicule, I've...
  5. Thread: Save Me!

    by Sneaky
    Replies
    17
    Views
    1,749

    Save Me!

    I'm in Chesapeake, Virginia... There's NOTHING here... Virginia Beach sucks, Lynnhaven mall sucks... The other mall sucks... Holy shit, I'm stuck in a vortex between Hell and the Eastern coast... AND...
  6. Replies
    4
    Views
    2,172

    YEah, two rooms. It was kinda cool. i wish there...

    YEah, two rooms. It was kinda cool. i wish there was more room, tho. The trance room was too small.
  7. Replies
    14
    Views
    2,984

    Where are you stationed, Styevo? What do you do...

    Where are you stationed, Styevo? What do you do in the Navy?

    Paradoxxx: I think we'll have to talk... Heh, I just kid!
  8. Replies
    4
    Views
    2,172

    Positively strange... Sounds like me... :)

    Positively strange... Sounds like me... :)
  9. Thread: myspace

    by Sneaky
    Replies
    2
    Views
    883

    I have tried to add you. If you deny me, I'll cry.

    I have tried to add you. If you deny me, I'll cry.
  10. Replies
    4
    Views
    2,172

    Anyone else go to Candyland?

    Saturday night, Los Angeles... Holy crap! Trance, DnB, It was great! I went in my Ninja outfit and danced and crap. Haven't slept in soooo long... Afterparty sucked ass, but they had free candy. And...
  11. Replies
    14
    Views
    2,984

    It's not the country I fight for, or the...

    It's not the country I fight for, or the president, or any of that crap. It's you guys and the others over there. I can do what I can to keep them alive, and by fighting in another country, it keeps...
  12. Replies
    14
    Views
    2,984

    I guess we just blow crap up, right?!

    Hey, sorry I haven't been around a while. I've been doing the training crap. THey had us firing all kinds of neat weapons, tho. The M16A4 ( www.gun-world.net/ old/USA/M16/usmca4a.jpg ), the M203(...
  13. Replies
    94
    Views
    10,981

    Holy crap... He's the one... The one I removed...

    Holy crap... He's the one... The one I removed from my friends list! He was mad because I'm so much hotter than him. I kicked him in the nuts and removed him from the list. Then he emailed me asking...
  14. Thread: Lmsfao!!!

    by Sneaky
    Replies
    5
    Views
    870

    I love the one with thte kid! It cracks me up....

    I love the one with thte kid! It cracks me up. I'm actually still laughing at it (I'm aq bad person... Or so I've been told)

    The liquid lady one is insane. I'm tempted to hunt that person down...
  15. Thread: Lmsfao!!!

    by Sneaky
    Replies
    5
    Views
    870

    Lmsfao!!!

    Watch this! I love these games!
    http://www.compfused.com/directlink/1219/

    Amazing...
    http://www.ebaumsworld.com/videos/liquidlady.html

    Kamakazi fish...
  16. Thread: electrofreak

    by Sneaky
    Replies
    25
    Views
    2,310

    Psyclon 9 Kicks ass! W00tzorzzz

    Psyclon 9 Kicks ass! W00tzorzzz
  17. Replies
    94
    Views
    10,981

    Me an all my sexiness can be found here:...

    Me an all my sexiness can be found here: http://www.myspace.com/aki_karasu

    Lub it or rub it!
  18. Thread: Guard Duty

    by Sneaky
    Replies
    7
    Views
    884

    HAHAHA! I love you guys! I wanna see the Flamin'...

    HAHAHA! I love you guys! I wanna see the Flamin' head man! Hell, I'd be there burnin with him!
  19. Thread: We are sinking!

    by Sneaky
    Replies
    10
    Views
    1,445

    LMAO! Nice

    LMAO! Nice
  20. Thread: Guard Duty

    by Sneaky
    Replies
    7
    Views
    884

    Thanks guys. It was hard, but I have to admit...

    Thanks guys. It was hard, but I have to admit that I enjoyed it. I wouldn't do it again, to hell with that idea!
  21. Thread: Who's missing?

    by Sneaky
    Replies
    54
    Views
    8,363

    Aw... He doesn't love me anymore *Cries* lol!...

    Aw... He doesn't love me anymore *Cries* lol! Thanks
  22. Thread: Guard Duty

    by Sneaky
    Replies
    7
    Views
    884

    Guard Duty

    I graduated Marine BootCamp Jan 20th. I came Camp pendleton, California on Feb 7th. I was supposed to start infantry training, but got put on guard duty. Everyone else who was placed in guard was all...
  23. Thread: Who's missing?

    by Sneaky
    Replies
    54
    Views
    8,363

    Thats right... Does anyone have his Email? And...

    Thats right... Does anyone have his Email? And what about Voxy? Where you at, Jeff? (Is he here... I may have just missed him or something...)
  24. Replies
    13
    Views
    1,707

    I'm in north America. I was only visiting. ...

    I'm in north America. I was only visiting.

    Thanks, blue. I got your pm about the songs. I just don't have headphones so I can't listen...


    Ok, So I'm doing guard duty on the base here, and...
  25. Replies
    13
    Views
    1,707

    COngrats Red. Swank, I knew you married and had...

    COngrats Red. Swank, I knew you married and had to settle for someone else... Lol, I just kid, congrats to you too!

    I'm 19 (20 in April), so I was 17 when EGN was first around. Yes, I was all...
Results 1 to 25 of 272
Page 1 of 11 1 2 3 4


ELECTROGARDEN | ARTIST NETWORK | TRACKS | MORE TRACKS | ARTISTS | MORE ARTISTS
NEWS | LIFE IS MUSIC | MAINSTREAM ARTICLES | ARTICLES | REVIEWS | FORUM | ARCHIVE | STORE | CONTACT | TERMS OF USE
THE ELECTROGARDEN NETWORK is a Trademark of ELECTROGARDEN.COM.
Copyright © 1999-2018 ELECTROGARDEN.COM, all rights reserved
Subscribers to Electrogarden Network Forums Feed Tweet this page! TWEET